ВПЛИВ МЕТОДІВ ОЦІНЮВАННЯ НА ПРОМІЖНІ РЕЗУЛЬТАТИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2414-0260.2023.1.45-49Анотація
Проведене дослідження виявило, що студенти 1 курсу медичного факультету надають перевагу дистанційній формі навчання та використанню тестування з множинним вибором на електронній освітній платформі при вивченні курсу "Біоорганічна хімія". Водночас, традиційні аудиторні заняття без використання наочних засобів та завдань з відкритою відповіддю показали найнижчі показники успішності, але студенти зазначили, що саме на таких заняттях вони найефективніше засвоюють навчальний матеріал, водночас зазначено, що якісні засоби наочності також сприятливо впливають на засвоюваність. Відповідно до отриманих результатів, рекомендується продовжувати розвивати банк завдань та використовувати електронну освітню платформу з тестуванням із множинним вибором, проте модифікувати завдання та змінювати параметри тесту. Дослідження вказує на те, що студенти позитивно сприймають використання технологій та інтерактивних методів навчання, які забезпечують більш гнучкий режим навчання та можливість самостійного вивчення матеріалу. Результати дослідження можуть бути корисними при розробці програм навчання та підвищенні якості освітнього процесу. В подальшому, можна розглянути можливість впровадження більш широкого спектру інтерактивних методів навчання та використання сучасних технологій, що підтримують активну інтеграцію студентів до процесу освоєння навчального матеріалу.
Ключові слова: якість навчання; успішність навчання; тестування; форма навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ліцензування
Стаття та будь-який пов’язаний з нею опублікований матеріал поширюється за ліцензією Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0)
Умови цієї ліцензії не впливають на права автора чи іншого творчого виконавця захищати цілісність і право власності на свою роботу.
Авторське право на макет журналу та обкладинки повністю належить ДВНЗ "Ужгородський національний університет".
Весь контент публікується добросовісно, і думки, висловлені авторами, є тільки їхніми та не обов’язково відображають точку зору ДВНЗ "Ужгородський національний університет".
Автори надають РВВ ДВНЗ "Ужгородський національний університет" ліцензію на публікацію статті та ідентифікують себе як першовидавця.
Авторське право
Авторські права на будь-яку статтю зберігаються за автором(ами).
Публікацію статті мають схвалити всі автори та відповідальні органи інститутів, в яких виконувалося дослідження, якщо такі є.
Автори можуть уповноважити одного зі своїх співавторів діяти від їхнього імені та бути автором-кореспондентом, який відповідає за листування з редакційною командою журналу.
Автори можуть надати будь-якій третій стороні право вільно використовувати статтю за умови зазначення авторів та належного оформлення цитування.